RMF FM liderem w 2022 roku. VOX FM i SuperNova najbardziej w dół

W 2022 roku liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF FM, a na czele spadków znalazły się VOX FM i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 31 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 1,1 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc. (udział tej stacji względem 2021 roku wzrósł o 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-iv-kwartal-2022-rmf-fm-trojka-jedynka-rekordowy-wzrost,7169718887306881a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w ub.r. wyniósł 7,5 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

Odbicie Jedynki

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 5 proc. Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,2 pkt. proc. do 4,5 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-o-poranku-rmf-fm-tok-fm-trojka-jedynka-oferta-ramowka,7169729092659329a ##

Wzrost słuchalności zanotowało TOK FM, którego wynik zwiększył się o 0,5 pkt. proc. do 3,2 proc. Stacja awansowała z 8. na 7. pozycję.

VOX FM i SuperNova z największymi spadkami

Z siódmego na ósme miejsce spadło VOX FM (w dół o 0,4 pkt. proc. do 3,1 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu - ex aequo z Radiem SuperNova, której wynik zmniejszył się do 0,7 proc. (spadek z 15. na 18. lokatę.). Radio SuperNova nadaje od 5 maja 2021 roku zastępując Radio Wawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol